08 January 2008

Dileme studentesti

Sa ma ierte cititorii (putini, dar buni) de pe y360 ca i-am parasit un pic. Ma voi intoarce si se va intoarce si Andrei. La noi a inceput neoficial sesiunea. Un examen luni, maine altul, sambata iarasi, si din nou luni si miercuri. Cum sa nu iti iubesti facultatea si tara?! Si e mai grav faptul ca prietenii mei intra in panica, rand pe rand... Bine, been there, done that. Nu ajuta. Asa ca acum m-am aruncat in valurile nepasarii si ma las purtata pana ma voi ineca de atata nesimtire. La ce bun?! Le iau incetisor si pe rand si incerc sa ii incurajez si pe altii. Dau sfaturi foarte bune de care nu tin niciodata cont, dar sunt bune pentru ca altfel nu as indrazni sa le dau altora idei. Asta e un post care nu imi place pentru ca are prea mult adevar. De maine ma intorc la povestile mele. Imi tin de cald. Fiti cuminti si nu striviti zapada...

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare