30 January 2008

Pauza de mar




Ma uit(am) la Click si am luat o pauza... ca sa mananc un mar. E aproape 12. Anul trecut nu dormeam pentru ca nu aveam chef, anul asta nu dorm pentru ca netul nu merge decat noaptea. Asaaa... ideea era ca filmul e potrivit pentru starea mea de acum. Poate totusi as fi avut nevoie de un film stupid, plin de adolescenti americani si exemple of "how to become shallow". In fine, nu cred ca m-ar fi ajutat prea mult. I kinda have a problem when it comes about shallow people... can't stand them. Ah, de cand a inviat tramvaiul 21 am descoperit si eu unde este Oldies Club. Never been there though asa ca intreb pe cine s-o nimeri sa raspunda: how is it?
Si pana la urma cred ca vroiam sa spun ca marul e foarte bun. E verde. E verde ursuz. Ma intorc la Click. Life's hard, smile anyway!

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare