10 January 2008

Zambeste, maine va fi mai rau...

O noua zi in care m-am intrebat de ce am mai plecat de acasa... De ce m-am dat jos din pat, de ce nu am ramas acolo cand visam atat de frumos, de ce am plecat fara sa imi beau cafeaua, de ce nu l-am privit in ochi cand ne-am intalnit, de ce m-am trezit hotarata sa plec?!
Mi-au inghetat genele de tristete... Stii cum? Daca incepi sa plangi incetisor, iti vor ingheta lacrimile pe gene...
Sa o luam de la inceput...
alte ganduri albastre... acelasi andrei... insuportabilul, dar dragul de andrei... poate maine, acum doarme, iar pe gene ii ghicesc o urma de tristete...

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare