12 March 2008

Dupa soare, apare si furtuna

Cand toate merg prea bine, ceva o sa mearga cu siguranta prost. Una dintre legile lui Murphy sau doar un adevar pe care il descoperim cu totii mai devreme sau mai tarziu? Mie, de exemplu, acum imi merg toate bine... si se indreapta catre si mai bine. Si nu stiu de ce, dar ma tem ca s-ar putea intampla ceva care sa spulbere acest castel care se construieste in fata ochilor mei. Mda... si aici apar optimistii care imi vor spune cu un zambet larg ca totul va fi bine. Iar eu le spun, cu acelasi zambet, poate putin amar, ca viata nu e numai lapte si miere.

3 comments:

  1. clar nu e numai lapte şi miere. şi când e să meargă prost, vin toate în acelaşi timp până nu mai poţi să mai duci şi te-ntrebi când se vor termina. nah, că eu nu-s optimistă. azi. mâine poate am gânduri mai frumoase

    ReplyDelete
  2. Eu nu sunt nci optimista nici pesimista.Asa ca iti zic doar: zambeste, maine va fi mai rau :)

    ReplyDelete
  3. @ o picatura: asta e realitatea. te astept si cu gandurile acelea mai frumoase. :)
    @ irys: :)) uneori maine poate insemna "mai bine".

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare