18 March 2008

Leapsa... this one's long

M-a pricopsit cu ea O picatura. Multumesc, a fost chiar amuzant! Se vede dupa raspunsuri! :))
Buuun... ce trebuie sa facem:
1. Pune Winamp-ul pe shuffle.
2. Apasă forward pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei pentru răspuns, chiar dacă nu are sens. NU TRIŞA!
4. Scrie cu bold întrebările şi răspunsurile, apoi comentează modul în care răspunsul se potriveşte cu întrebarea.
5. Dă-l mai departe la 5 persoane.

1. Cum te simţi azi?
AB4-Born to learn
Mai degraba born to take a nap...

2. Vei ajunge departe în viaţă?
Mika-Love Today
Se pare ca nu foarte departe... E un fel de "Carpe diem", nu?!

3. Cum te văd prietenii tăi?
Kate Nash-Foundations
Hmmm... cu picioarele pe pamant :p

4. Te vei căsători vreodată?
The Dresden Dolls-Sex Changes
Ce pot sa mai zic?!

5. Care e povestea vieţii tale?
Keane-Bend and break
Hmmm... nu tocmai...

6. Cum era în liceu?
Hot Hot Heat-Shame on you
Ba nu! Shame on you!

7. Cum poti avansa în viaţă?
The Amsterdams-High and dry
Cu siguranta! =))

8. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?
Travka-Zborul(live)
Uite, e si live! Nu, prietenii mei nu au permis de zbor.

9. Ce se preconizează pentru weekend?
Guns N'Roses-Civil War
:( Sa speram ca nu...

10. Ce cântec te descrie cel mai bine?
The Verve-Bitter Sweet Symphony

11. Cum iţi merge în viaţă?
Morcheeba-Undress me Now
No comment... ;))

12. Ce melodie iţi va cânta la înmormântare?
Brand New Heavis-Jump N'Move
=)) o sa fie cam greu sa "jump n'move"

13. Cum te vede restul lumii?
Morcheeba-Everybody loves a loser
:)) Macar acum sunt linistita stiind ca everybody loves... me.

14. Vei avea o viaţă fericită?
Parov Stelar-Seven
Seven ce? sapte vieti?!

15. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
Dezarie-Mother and child
Asta imi place :)

16. Sunt persoane care te doresc în secret?
Jason Mraz-Life is wonderful
:D Asta e un "da" cat se poate de clar! Sau depinde...

17. Cum să mă fericesc singur?Nina Simone-I'm Gonna Leave You
:)) bun sfat!

18. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Grimus-In a glimpse
?!?!

Si merge mai departe (iertata sa-mi fie indrazneala) la: vaxaly, Diana's Playground, Irys, Zuza si Baboozduk.

5 comments:

  1. hey, salut :) eu nu am melodii stored in computer asa ca nu voi putea raspunde la leapsa.

    ReplyDelete
  2. heh...se zice "merci de leapşă?" :P Well, eşti a doua persoană care mă "pălmuieşte" cu de-ale muzicii, aşa că mă achit în curând de provocare;). de fapt, jocul l-am făcut deja, mai trebuie doar să comentez rezultatele. interesante indeed. cât despre tine, observ că ai muzică bună tare pe acolo şi cunoscută mie. keep up the good work. you're so NOT alone around here...;)

    ReplyDelete
  3. @diana: uf, ai scapat!
    @baboozduk: scuze, e cam lunga leapsa asta, dar deh... si pe mine m-a "palmuit" altcineva si cred ca trebuie sa jucam dupa reguli. :p dar e funny oricum :)

    ReplyDelete
  4. Ooof, sa stii ca nu am uitat de leapsa. Dar am avut ceva zile haotice pana acum. Promit sa recuperez in curand.

    ReplyDelete
  5. nu-i nimic, e timp. :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare