01 April 2008

Not a kind of peace

Credeam ca imi va fi mai usor, ii zambi ea trandafirului, dar trandafirul isi scutura petalele si ii zambi cu tristete:
-Niciodata nu e usor...
-Dar totul parea atat de simplu cand ii ascultam pe cei din jurul meu... Chiar si acum, totul pare simplu cand ii aud povestind, dar... dar pe mine ma doare uneori sufletul... si mi se face frica.
-De ce? De ce te temi?
-Nu stiu, stiu doar ca nici macar mintea nu mai vrea sa imi dea ascultare.
Trandafirul se ofili si mai tare...
-Eu o sa pier in curand... dar nu vreau sa plec inainte de a-ti da un sfat... Asculta-ti inima.
-Asta fac. Si de dimineata pana seara imi sopteste numele lui. Asta inseamna ca il iubesc?
-Iubirea nu se capata asa usor. Dar daca asa trebuie sa fie, totul va fi bine. Vei cunoaste iubirea.
-Dar adca nu se va intampla asa?
Trandafirul nu ii mai raspunse. Se uscase. El nu avusese parte de iubire.

4 comments:

  1. Crezi ca iubirea se "capata"?

    ReplyDelete
  2. mda, in sensul ca nu se "castiga" asa usor, adica nu ajungi sa iubesti pe cineva cu adevarat intr-un timp prea scurt.

    ReplyDelete
  3. unde am auzit ca iubirea e o calitate, nu un sentiment.

    ReplyDelete
  4. da, cest lucru ar da o explicatie multor lacrimi varsate pe lumea asta...

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare