24 May 2008

Asa-mi trebuie!

Asa-ti trebuie, Anti, daca descarci filmele de pe net in loc sa te duci la cinema la timp!
La Persepolis chiar nu am avut timp. Timp sa merg la cinema si sa il vad. Mare si frumos cat cerul intr-o zi de vara. Asa ca azi am vrut sa il descarc. And so I did. Am deschis BS Player-ul. Frumos, imagini frumoase... Look, a bird is singing. Wait, nu ar trebui sa se si auda acest trilulilu minunat?
Verifica volumul. Verifica boxele. Verifica... wait, it's just not working! :((
What kind of cruel man a incarcat exact tocmai Persepolis fara sunet?!
Asa-mi trebuie... :(

2 comments:

  1. vezi dk n ai venit cu mine cand nu te am chemat la film?:))

    ReplyDelete
  2. :)) Rusine sa ne fie! Tie pentru ca nu m-ai chemat si mie pentru ca nu am venit cand nu m-ai invitat!

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare