25 October 2008

Dans un petit coin du monde...

Nu va mai vorbesc despre el. Nici despre ochii lui. Nici despre faptul ca I like English, he likes French. Nici despre faptul ca mi se pare cel mai introvertit om din lume. Nici despre mine, a very friendly person. Nimic se pare ca nu ajuta.
Sunt acasa. E bine acasa. Imi permit sa fiu din nou mica si sa ma uit la desene si la filme toata ziua. Mananc niste jeleuri delicioase (sour cherry...yumm, I tell you!) desi o rugasem pe mama sa imi cumpere inghetata si Marie Claire-numarul din noiembrie. S-a intors insa cu jeleuri si un pachet imens de biscuiti. Am crezut ca mi-a cumparat un telescop. Dar nu, sunt doar niste biscuiti uriasi intr-un pachet enorm. You could hurt someone with it! Anyhoo. Revenind la ziua mea acasa. Mai tarziu planuiesc o sesiune de cumparaturi (I know, girls nowadays...). Si mai tarziu nu mai am planuri, dar probabil ca imi voi cumpara pana la urma inghetata. E un post de sambata, nu are nimic special. :)

So let's make it special. Nu stiam de ei, recunosc, am aflat de la altcineva, dar acum stiu asa ca I share my knowledge (:p): New Order-Krafty

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare