08 October 2008

Do's and Don't's

Bucurestiul e mic, iar metroul e si mai mic. Ieri m-am trezit povestindu-i prietenei mele L. (facusem pauza de la incercarile de a o convinge sa ma lase sa ii organizez o petrecere-surpriza)...(da, stiu, ar trebui sa fie o SURPRIZA!!!) despre doua persoane (neimportante, dar tot nu spui tine)... care culmea... se aflau chiar in spatele meu... cam la 30 de cm... Prin urmare, inainte de a vorbi aiurea-n tramvai (sau oriunde), asigurati-va ca persoanele respective nu sunt chiar in spatele vostru! Bine, bine, nu mai barfiti, nu e frumos (si nici safe, din cate am observat...)

2 comments:

  1. eu pot să bârfesc liniştită. cred că-s persoana care nu se întâlneşte cu nimeni din întâmplare :D oare de ce? hai că mi-ai dat tema de gândire...

    ReplyDelete
  2. Hmmm, chiar nu imi dau seama. Dar you never know, poate o sa te intalnesti exact cand ii barfesti.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare