31 October 2008

The F-word for some Romanian fellows

Dragii mei, suntem un popor caruia ii lipseste bunul simt. Daca am avea bun simt, le-am avea pe toate. Inseamna sa ai bun simt si sa raspunzi unui om care iti trimite un e-mail si asteapta un raspuns. Nu esti nesimtit daca nu raspunzi decat daca:
a)intre timp ai murit,
b) esti pe patul de moarte,
c)te-ai mutat intr-un iglu si singurii tai prieteni sunt pinguinii.
In rest, trebuie sa raspunzi pentru ca altfel esti nesimtit. Degeaba faci parte dintr-o companie, din nu stiu ce redactie, tot un nesimtit ramai.
Americanii raspund e-mailurilor si sunt cat se poate de punctuali. Nu o sa fiu superstitioasa de data aceasta si o sa va dezvalui de ce as fi vrut sa mi se ureze bafta. Saptamana aceasta am primit, in urma unui interviu pentru revista Spin, a trial assignment care consta intr-un articol despre un eveniment muzical din Romania. Oameni pe care nu i-am vazut niciodata, dar a caror seriozitate m-a uimit. Chiar daca articolul meu nu va fi pe masura asteptarilor, prima parte a interviului a fost oricum trecuta si gandindu-ma ca este totusi vorba de aceasta revista, nu mai dau doi bani pe cele nascute din redactiile unde oamenii nu se sinchisesc sa raspunda cu un simplu "nu".
Daca reusesc si trec de partea aceasta, voi fi corespondent roman pentru ei. Sa nu spun insa "hooray" pana nu am trecut hopul. However, I will allow myself some giggling.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare