31 October 2008

Make me fall asleep

Doua lucruri detest mai mult decat ipocrizia: minciuna si neseriozitatea. Nu imi place sa cad la mijloc atunci cand nu e vina mea, atunci cand incerc sa ajut si tot eu sunt calaul. Mi se face rau fizic de cate ori ma enervez. Nu mai mananc, nu dorm si imi tocesc nervii. Din fericire, nu ma las asa de usor si ma bazez pe puterea me a de convingere, dar asteptarea ma omoara. Nu suport incertitudinea, nu-mi place sa astept, nu-mi place sa traiesc intr-o stare tensionata. In plus, ma simt ca o batrana. Spatele imi aduce aminte ca ar trebui sa merg la doctor, dar eu ma gandesc ca mi-ar trece cu un masaj. Nu mai vreau sa imi tineti pumnii pentru nimic, de data asta contez pe mine! Trebuie sa iasa totul asa cum vreau eu! Nu mai suport sa apara probleme la tot pasul, nu mai suport sa ma framant atat, vreau liniste si fericire! Maine o sa revin cu vesti, nu renunt asa de usor!

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare