01 October 2008

Maruntisuri si alte mici suparari...

Mereu se ivesc probleme. Uneori am impresia ca exista o rutina a acestor probleme. De obicei apar ca ciupercile dupa ploaie si exact atunci cand ai impresia ca nu mai rezisti, se rezolva ca prin minune. Ai o pauza de cateva luni (trei daca esti mai norocos), apoi o iei de la capat. Nici nu stiu cu ce sa incep si ma tem ca nici sfarsitul nu imi este prea clar. Mi-am propus de multe ori sa nu-mi mai fac planuri, dar cand a visa cu ochii deschisi devine un obicei, e mai greu sa te lasi. Anul acesta se anunta inca de pe acum un an greu. Dincolo de el, simt mirosul libertatii. And it smells damn good! Am de citit iarasi cat altii intr-o viata, dar nu asta ma supara, ba chiar e singurul lucru bun din toata facultatea, ci faptul ca oamenii care ar trebui sa faca mai multa lumina in aceasta privinta, vor strange si mai multi nori deasupra noastra. Cum spunea si Cioran, catedra este mormantul geniilor. Nu ca noi am fi copiii lui Einstein, dar pana la Dumnezeu te mananca sfintii si pana la master iti mor si ultimii doi neuroni. Si totusi... ce ne e scris, e scris bine si chiar daca nu vedem ce scrie acolo, e in frunte si nu avem ce sa facem. Asta e o scuza ca sa suportam mai usor esecurile, dar o puteti folosi cu incredere. V-am promis ca odata cu problemele apar si postarile mai dese so here they are! Mai ca mi-as ura un bun venit...

2 comments:

  1. Am fost luat prin surpindere anu' asta de catre domnul octombrie. Carnet nevizat, carti nereturnate, inscris de altii in anu' universitar. E ciudat, ultimul an in care trec prin toate durerile astea familiare de cap si tocmai acum le evit. Subconstientul meu a intrat in negare. Cinci ani au trecut, unul mai ramane, ultima lopata de pamant peste groapa.

    ReplyDelete
  2. Si la mine e ultimul, dar va trebui sa mai astept doua saptamani pana cand ma voi putea inscrie. Doua saptamani nu sunt studenta. Doua saptamani nu voi putea sa imi fac abonament la metrou asa ca voi plati in 2 saptamani cat alti studenti (de data aceasta studenti cu acte in regula) in 3 luni. Doua saptamani in care nici la BCU nu pot sa ma duc. Nici la Institutul Francez. Oficial nu sunt studenta. Neoficial nu mai conteaza...

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare