29 October 2008

Zambete

Tineti-mi pumnii! Azi, maine, zilele acestea. Incerc sa schimb ceva, undeva. Incerc sa fac niste oameni sa spuna "da". Si daca aveti timp, tineti-mi pumnii pentru tot anul. :)
Am impresia ca am inceput sa gandesc cu urechile, cu nasul sau cu degetele. In orice caz nu mi-am folosit creierul cand am luat niste decizii in pripa. Rar ma amuza impulsivitatea asta atat de specifica mie, dar zilele acestea e chiar distractiv sa mi se intample atatea lucruri din cauza ca vorbesc inainte de a gandi si ca ma entuziasmez frecvent. It must be healthy, right?
Oricum, repar tot eu ce-am stricat. :) Si de data asta... va fi cum vreau eu!

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare