06 November 2008

Azi

Azi am chef sa ma imbrac ciudat, sa ma uit fix in ochii oamenilor, sa ma uit in sus la cladiri ca si cum as fi o turista si sa ascult Lykke Li in tot acest timp. Azi am chef sa ma imbrac ciudat, sa ma plimb in Cismigiu si sa ma tund. Azi am chef sa imi recuperez cartile de la un xerox obscur unde le-am lasat ieri si sa mananc inghetata. Azi am chef sa imi fac rost de un prieten cu catel sau de un catel cu stapan pe placul meu. Azi am chef sa vad un film bun si sa mananc ciocolata (oare exista zile in care as fi in stare sa refuz ciocolata?!). Azi am chef sa par putin dusa. Azi am chef de sfarsitul romanului Nadja. Azi am chef.

4 comments:

  1. Anonymous12:29

    ai chef cam de multe azi :))

    ReplyDelete
  2. mdap... si daca tot am chef de atatea, am zis sa profit... :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous19:46

    Azi am chef sa zambesc citindu-ti intrarea de blog, se pare.

    ReplyDelete
  4. Culmea e ca am reusit ieri sa fac multe din lucrurile de care aveam chef. Prin urmare, am avut quite a lovely day. Now,isn't that lovely?

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare