29 November 2008

Eu nu scriu niciodata

Eu nu scriu niciodata despre mine. Eu nu scriu niciodata ca cea mai frumoasa piesa mi se pare "Cea mai frumoasa zi" a lui Andries. Nu scriu ca cel mai frumos sarut a fost pe o piesa urata. Nu scriu ca momentul perfect a fost o imbratisare stransa, iar noi nu ne mai vedeam de sub fulgii de nea. Nu scriu ca imi place ciocolata (ba da, cred ca asta e singurul lucru pe care il stiati), nu scriu ca oamenii ma inteleg mai intotdeauna gresit, nu scriu ca am nevoie de o curea noua de ceas, nu scriu ca m-as imbraca in rochie in fiecare zi, nu scriu ca as vrea sa am un caine, nu scriu ca atunci am avut chef sa plang, dar nu am plans pentru ca sunt mai puternica decat ar crede unii, nu scriu ca uneori simt ca se prabuseste lumea cu mine si nu scriu ca muzica e singura care imi schimba cel mai usor o stare de rau intr-o stare de bine. Nu scriu ca mereu se indragostesc de mine oameni pentru care nu simt nimic, nu scriu ca azi-dimineata am mancat cereale, banane si ciocolata, nu scriu ca nu mananc decat foarte rar dimineata, nu scriu niciodata ca devin somnoroasa daca beau cafea, nu scriu niciodata ca momentul la care tin cel mai mult e prima ninsoare, primii fulgi mari si pufosi care sa imi atinga fata in timp ce as asculta "Cea mai frumoasa zi". Nu scriu niciodata de prietenii mei, nu scriu niciodata de cat de mult tin la unii dintre ei, la cat de mult ma fac altii sa sufar, iar eu ii iert pentru ca de-asta exista prietenii, nu scriu niciodata ca imi plac ursii de plus si ca ma bucur ca un copil mic de cate ori primesc unul. Nu scriu niciodata ca imi plac florile pentru ca astazi nimeni nu iti mai aduce flori, nici macar o frunza galbena si zambitoare, rupta dintr-un stejar, in timp ce ai veni spre mine. Nu scriu niciodata ca intr-o dimineata o sa ma trezesc si o sa iubesc un necunoscut. Nu scriu niciodata ca sunt cum sunt. Nu scriu niciodata despre mine, nu scriu niciodata despre tine. Scriu intotdeauna despre ceilalti, dar mereu pentru mine.


"Sunt verde. Asa simt, asa sunt.
Asa cred. Asa sper. Ma scufund.
Si tot verde raman. E un verde nebun
Care nu se curata, nu se ia,
Nu se dezlipeste, nu se sterge.
E un verde permanent
Care ma face sa recunosc:
Sunt verde. Asa simt, asa sunt.
Mi-e viata de un verde ursuz..."

Nu scriu niciodata ca asta nu ma mai reprezinta si ca as scrie altceva. Insa nu scriu niciodata ca am uitat cum sa scriu poezii.



Alexandru Andries - Cea mai frumoasa zi
Asculta mai multe audio Muzica »

4 comments:

  1. Anonymous21:09

    sunt multe lucruri pe care nu le scriem, dar cred ca pentru fiecare e un inceput. si exista o zi speciala in care vom scrie de ele. insa mereu vor ramane multe lucruri nespuse, in cazul nostru.. nescrise.

    ReplyDelete
  2. Tocmai, cred ca prin acest post le-am scris...

    ReplyDelete
  3. din nou common ground cu piesa lui Andries. O ador, mi-e speciala. [incantata de "revedere"..a trecut prea mult timp de cand nu am dat pe aici. nu ca nu as fi vrut, dar am fost practic pusa "on hold" de viata]

    ReplyDelete
  4. E bine ca poti sta departe de blog-uri, de internet in general. :) Welcome back!

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare