15 November 2008

Stiu pe cineva

Stiu pe cineva care mi-a spus ca ar trebui sa fiu recunoscatoare. Stiu pe cineva care nu ma intelege. Stiu pe cineva care habar nu are sa imi citeasca gandurile. Stiu pe cineva care ma supara. Stiu pe cineva care ma face sa plang. Stiu pe cineva care crede ca imi poate citi in suflet. Stiu pe cineva care nu mai este. Stiu pe cineva care zambeste mult. Stiu pe cineva care vorbeste mult. Stiu pe cineva care vorbeste putin. Stiu pe cineva care nu imi aduce niciodata flori. Stiu pe cineva care imi aduce ciocolata. Stiu pe cineva care ma uraste. Stiu pe cineva care m-a invitat la dans. Stiu pe cineva care nu stie sa danseze. Stiu pe cineva care m-a urat cand ne-am despartit. Stiu pe cineva care nu ma cunoaste. Stiu pe cineva care nu ma place. Stiu pe cineva care nu ma iubeste. Stiu pe cineva care imi place. Stiu pe cineva.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare