26 December 2008

I'm A Hero (and my music)

Timp de aproape patru ore m-am confruntat cu Ghilgameş, Enkidu, Aruru şi cu ideea năstruşnică regăsită în Cartea facerii cum că femeia ar avea o influenţă negativă asupra bărbatului. (Ce idee, nu?!) După aceste ore, aproape că sunt mulţumită de rezultat. Nu ai cum să spui foarte multe în patru pagini, mai ales când cartea ta preferată e scrisă de Orwell, iar Homer nu te-a pasionat niciodată. Am dezlegat şi misterul diacriticelor, totul e să îmi reuşească din nou şi pe laptop. Ce pot să spun?! Mi-a fost dor de ele. Azi am scris primul proiect în limba română în aproape trei ani de zile. Şi când mă gândesc că peste încă aproape un an s-ar putea să scriu numai în română şi obligatoriu cu diacritice, îmi saltă inima de bucurie. Asta dacă toate merg bine şi ajutorul divin nu mă va părăsi tocmai anul acesta. Am însă convingerea că o să fie bine. Trecând la lucruri mai frumoase (acum că mă simt un erou deoarece mi-am terminat proiectul), vreau să las amintire nepoţilor albumele descărcate zilele acestea:
1.Un album Logistics
2.Albumul The Ting Tings
3.EP-ul Those Dancing Days
4.Două albume The Submarines
5.Un album Lady GaGa
6.Două albume Uh Huh Her
7.Un album Test Icicles
Caut, distrată, oferte de garsonieră pentru anul următor. Are şi criza financiară părţile ei bune. La cum o să arate nu mă gândesc încă, îmi rezerv această plăcere pentru clipa în care visul va deveni realitate. Cred totuşi că renunţ la pisică.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare