06 December 2008

O zi cu soare

Azi o sa imi schimb piesele din mp3 cu Those Dancing Days. O sa citesc un roman de Grillet. O sa mananc o prajitura buna, buna, buna de tot din locul acela pe langa care multi trec gandindu-se ca nu e decat o cofetarie obisnuita. O sa ma imbrac colorat. O sa merg cu metroul la intamplare. O sa trec pe langa tine fara sa stii ca sunt eu. Inca mai par studenta. Aseara palaria mea a primit complimente. Cand am ajuns acasa am certat-o pentru ca a vorbit cu necunoscutii in locul meu. Acum e in dulap, imbufnata si neagra de suparare. O sa scot aparatul de fotografiat la plimbare. Prima lui plimbare pe strazi. Daca mai am timp si de un ceai mai pe seara, ziua va fi fost perfecta. Da, exista si zile perfecte, dar depinde numai de noi sa nu depindem de ceilalti.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare