18 January 2009

Imaginary shopping

Am primit leapşa de la O picătură şi cred că va merge mai departe la Blue Heart, Irys, Lucia, O cafea tare şi la Suki. Ce-aş vrea eu de pe Charity Gift dacă aş face cumpărături duminică dimineaţa?
1.Brosa mar care şi-ar găsi repede locul pe una dintre jachete sau rochii.
2.Aş vrea să citesc Nesuferitele zile de luni pentru că mi-a recomandat-o cineva.
3.Un glob cu ponei pentru că nu au cu Peter Pan.
4.This little fellow.
5.Ar arăta bine pe peretele din viitoarea locuintă, wherever that will be...

5 comments:

  1. Anonymous13:06

    WOAH the little apple and the small clock are both SOOO cute!!!! I wish I wish!

    ReplyDelete
  2. :D They're lovely indeed. I saw some similar clocks in some antiquity stores and I'm thinking about buying one from there.

    ReplyDelete
  3. Anonymous15:41

    eu as vrea sa faca o pagina unde sa se vanda servicii(nu doar produse) si as vrea ca lumea sa doneze produse pentru ca ei sa le vanda.

    ReplyDelete
  4. @Chaos: Then do it. :)

    ReplyDelete
  5. Se infiinteaza o noua rubrica in curand, de donatii personale :) Oamenii vor dona lucruri care se vor pune in vanzare, banii urmand sa fie donati catre fundatiile alese de donatorii obiectelor. :)

    So... stay tuned.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare