03 January 2009

Strange Fruit

Astăzi mi-ar fi plăcut să îl iau acasă cu mine pe vânzătorul de la librărie. Nu a găsit cartea pe care o căutam (Michel Tournier-Vineri sau limburile Pacificului), dar nu prea a mai contat. Părea genul acela de om cu care ţi-ar plăcea să bei o cafea în Paris. Ieri am descărcat câteva cărţi pe care o să am marea plăcere de a le citi la vară: Margaret Atwood (evident!)-The Blind Assassin şi Dancing Girls şi de Michael Cunningham-The Hours. Dacă şi în cazul acesta cartea va fi mai bună decât filmul, hooray de zece ori. Abia aştept! Cât despre Tim Burton, colegul de apartament mi-a îndeplinit dorinţa. E bine că mai citeşte cineva blogul, nu?! Momentan îmi bat capul cu Memoriile lui Hadrian. Tot mi se pare că Marguerite Yourcenar se plictisea teribil. Promit să nu scriu niciodată din plictiseală. În caz că ajung celebră, nu vreau să sufere alţii citindu-mi gândurile scrise pur şi simplu din lipsa unei activităţi mai interesante.
Şi tot azi m-am pricopsit cu un fular galben care mă ispitea de ceva vreme. Şi încă o rochie, ca să nu se simtă singur.
Aş fi vrut ca BCU să închidă la 22.00. Serios, ar fi fost mulţi care ar fi stat până la ora asta ca să citească sau să facă proiecte. De cele mai multe ori ies la 18.00. Aş ajunge la BCU pe la 18.30. 1o minute instalarea. 25 de minute aşteptarea. Peste 40 de minute ar trebui deja să plec. Prin urmare, nu mă duc niciodată când am programul aşa. Sper însă la nişte cursuri mai puţine în semestrul al doilea.
Şi încă o piesă a lui AaRON. O voce tulburătoare if you ask me. Dar poate sunt eu mai sensibilă când e vorba de lucruri frumoase. :p



aaron ,strange fruit
Asculta mai multe audio Muzica »

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare