18 February 2009

I would



I will. I would. I would share these precious moments with you.

O sa-mi spuneti ca nu am voie sa imi plang de mila, ca momentan nu am motive si ca cel mai bine ar fi sa trec la fapte in loc sa zac intr-un colt. Stati linistiti, nu fac asta, doar ca zilele astea nu am reusit sa imi regasesc starea aceea de bine. OK, poate e si din cauza ca ascult Antony & the Johnsons. Ar trebui sa fiu atat de fericita, ma asteapta lucruri minunate zilele urmatoare, si totusi, nu ma pot bucura atat cat as vrea. Sa fie vremea asta mohorata? Sa fie din cauza ca rutina incepe sa ma sperie? Nu am timp de ghicitori si nici voi. Stiu doar ca mi-e dor de imbratisarea cuiva si-atat. Si mai stiu ca niciodata nu voi mai simti acea imbratisare mincinoasa, dar mai frumoasa decat orice rasarit. Ti-as scrie mai multe, ti-as povesti cum am simtit atunci ca as putea sa te iubesc toata viata, dar am irosit deja prea multe cuvinte. Nu imi meriti diminetile.



Jazz Gare Du Nord - Marvin & Miles
Asculta mai multe audio Muzica »
Photo: link.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare