15 February 2009

Stuff

Nu, nu, nu, nu e bine. Nu e bine deloc. Nu e bine atunci când crezi că ai uitat de cineva, dar acel cineva nu te lasă să ştergi cu buretele tot ce a fost cândva. Sau poate sunt eu nebună. Înclin spre a doua variantă, mai ales că mi se tot spune. Şi totuşi, nu sunt suficient de nebună încât să îmi iau inima în dinţi şi să obţin ceea ce îmi doresc. Of, ce formal sună totul. Mi-e greu să scriu în timp ce aud fără să vreau că a apărut o formulă îmbunătăţită de detergent pentru vase. Voi avea acces la muzica mea de marţi, asta dacă laptopul meu se va face bine (mâine intră în operaţie). Revin. Poate marţi. Mi-e dor şi nu vreau să-mi fie dor.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare