18 March 2009

14 lucruri despre mine

Les choses terribles que vous ne savez pas:
Leapşa e pentru toţi cei care trec pe aici din când în când.

1. Sunt cel mai impulsiv, speriat, nebun şi sincer om pe care l-am cunoscut vreodată.
2. Aş mânca toată viaţa numai ciocolată.
3. Îmi place să scriu, să dorm şi să nu dorm şi să beau ceai negru. Mult.
4. Iubesc jazz-ul, recitalurile de pian şi cărţile.
5. Câteodată am impresia că nu pot merge mai departe, dar reuşesc până la urmă să trec cu bine peste toate.
6. Cel mai mult acum îmi doresc să locuiesc într-un apartament care să fie numai al meu.
7. Uneori pictez şi las culorile să mi se usuce pe mâini. Acum sufăr pentru că nu mai pot să pictez.
8. Mă ataşez repede de oamenii sinceri şi buni şi mă îndepărtez la fel de repede de cei care mă fac să sufăr.
9. Îmi dau seama când cineva mă minte, nu suport ipocrizia şi nu-mi place când am lângă mine oameni care mă fac să mă comport ca ei.
10. Nu cred că m-am îndrăgostit vreodată cu adevărat, poate doar cu vreo patru ani în urmă, dar nu sunt sigură.
11. Îmi place să cunosc oameni noi, să am mulţi prieteni, să stau ore în şir la poveşti cu ei. Cred că de la fiecare avem câte ceva de învăţat. Unii oameni sunt de-a dreptul minunaţi. Nu ştiu cum altfel aş putea să devin o persoană mai bună.
12. Uit foarte repede, mă supăr foarte tare uneori, înainte plângeam mai des (nu am mai plâns de câteva luni de zile şi cred că ar trebui totuşi să mă descarc), nu îmi place să mă cert cu oamenii, rareori reproşez lucruri altora, de obicei ţin totul în mine şi mă consum, de la vară nu mai vreau să mă întâlnesc decât cu oamenii care mă fac fericită.
13. Mi-ar plăcea să cunosc un om minunat şi să mă iubească la fel de mult pe cât cred eu că pot iubi.
14. Mă gândesc destul de des la cât de mult ţin la mama, la cât de rar merg acasă, la cât de multe îi datorez, la cât de mult nu vreau să o dezamăgesc.






FRANK SINATRA - My funny Valentine
Asculta mai multe audio Muzica »

7 comments:

  1. Bun, primele randuri m-au facut sa ma simt destinatar.
    14 lucruri despre mine:
    1. Nu ma cunosc
    2...
    3...
    .
    .
    .
    14...
    :D
    Sau as putea sa vorbesc despre personaju asta care se pretinde eu, da' astea-s doar iluzii, asa ca raman la prima varianta

    ReplyDelete
  2. Sau ai putea să încerci să te cunoşti. :)

    ReplyDelete
  3. Daca as ajunge sa ma cunosc in esenta, ma tem ca nu ar exista 14, sau 20, sau 300 de lucruri care sa ma caracterizeze. As fi, si atat :)
    Iti doresc o seara/zi minunata

    ReplyDelete
  4. La punctul 6 ma regasesc si eu total Cu punctul 8 nu e bine ce faci. La 11: de ce iti plac atat de mult oamenii?. Si la punctul 14 iti dau dreptate. Si eu fac la fel...O zi buna :D

    ReplyDelete
  5. @Domnul Brucan: Fair enough. Mulţumesc, chiar am avut o zi frumoasă.
    @A lu' Năstase: De ce nu e bine ce fac la 8? La 11 ai răspunsul chiar acolo. "Cred că de la fiecare avem câte ceva de învăţat. Unii oameni sunt de-a dreptul minunaţi." :)

    ReplyDelete
  6. stii,citind ce ai scirs aici, m-am citit pe mine:)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare