02 April 2009

1-2 aprilie


2 aprilie 2009

Poate pentru prima dată, am trăit un 1 aprilie fără păcăleli. Nimeni nu s-a mai gândit la asta, nimeni nu a glumit, nimeni nu a păcălit pe nimeni. Mai bine, unii oameni oricum nu fac diferenţa între minciună şi glumă.
Ieri m-am luptat cu sistemul bancar şi am învins. De fapt, au uitat să mă anunţe că mi-au blocat cardul deoarece fusese folosit la un bancomat „posibil fraudat”. E minunat când te sună imediat dacă întârzii o zi cu plata unei rate, dar e şi mai frumos când nu te sună deloc. „În zece zile veţi primi un card identic. Fără comision, desigur”. Oh, plecăciuni, plecăciuni...!
Şi în rest nimic notabil. Poate doar faptul că sunt iar într-o perioadă în care nu mai mănănc dulciuri, iar raftul din frigider seamănă izbitor de mult cu cel al unui vegetarian. Ce e şi mai ciudat e că începe să îmi placă să mănânc mai sănătos.
Aş vrea să vă pot povesti mai multe, să mai trăiesc clipe minunate, ciudate sau amuzante, dar de câteva zile totul e la fel, iar rutina, după cum bine ştiţi, mă enervează la culme. Aşa că... are cineva ceva interesant de povestit?
Photo: aici.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare