15 April 2009

Ieri


Fericită. Fericită. Am impresia că aşa miroase fericirea. A primăvară şi a rochii. Mi-am şifonat rochia înainte de a ieşi din casă. Nu ştiu dacă mai găsesc bilete la Parov, dar poate o să am totuşi noroc, măcar de data asta. Mint, nu sunt fericită, dar încă mai sper că voi fi. Nimeni nu e niciodată cu adevărat fericit. Nu am suporta atâta fericire. Ştim doar să suportăm prea multă suferinţă. Dar nu-i nimic, să zâmbim în continuare.

Vreau o carte, un ceai şi o privire.

Ieri buzele tale erau ale altuia şi se dăruiau unei necunoscute.
P.S. Părul meu sfidează gravitaţia într-un mod absolut revoltător.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare