25 April 2009

It's only been a week

Astăzi Cărtureştiul mi s-a părut mai frumos decât de obicei. Nu ştiu dacă ceştile zâmbeau mai mult decât în alte zile sau dacă ceainicul acela mic plin de un pojar colorat mi-a înseninat ziua. Cărtureştiul era azi plin de soare. Şi plin de oameni, dar nimeni nu vorbea mai tare decât s-ar fi cuvenit. Cred că cele mai sincere momente le-am trăit acolo. La un ceai nu mergi decât cu oamenii la care ţii şi care îţi zâmbesc din inimă printre aburii aromaţi.
Ceai negru cu aromă de vanilie.

Midnight songs: Royksopp-Remind me
Royksopp-She's so

Aş vrea să mi se întâmple ceva minunat, neaşteptat, frumos.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare