25 April 2009

The Queen of Rodeo

Mi-a spus cineva într-o zi, la un ceai, că atunci "când unui băiat îi place de o fată, o să îi dea de înţeles cumva". Nu creeeed asta! Suntem cei mai nepricepuţi şi cele mai nepricepute atunci când vine vorba de "trimis semnale". Chiar crezi că mă place? Nuuu, nu mi se pare. Nici nu se uită la mine. Dacă vă sună cunoscut, sunteţi rudele apropiate ale domnişoarei Nepriceputeanu. Deşi trebuie să recunosc, de fapt, să spun din nou că nu îmi place să las lucrurile în aer. Când simt ceva, îmi exprim sentimentele. Fără regrete şi fără teamă. Şi îmi asum consecinţele. Aşa se face că nu regret niciodată acţiunile, ci doar oamenii. Regret hotărârile pe care le iau alţii pentru că ei încă nu au învăţat cum să se poarte cu ceilalţi. A minţi nu a fost niciodată sinonim cu a proteja şi nici nu o să înceapă să fie de acum înainte. Nu am sfaturi, nici măcar nu încerc să exprim o idee coerentă, cred doar că încerc să mă asigur că nu am uitat să fiu şi serioasă. E obositor şi urât.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare