27 June 2009

Moby

Am visat că eram o balenă şi că printre talazuri
urmăream neîncetat o corabie
alergam, înghiţeam spuma amară a valurilor
săgeţi îmi sfâşiau pielea groasă
şi lăsam în urmă dâre furioase de sânge
îi urmăream, mă urmeau
şi încercam să ne omorâm
existenţa
moby
moby
mă strigau
dar acest nume îmi era străin
şi înghiţeam şi mai repede spuma amară amestecată
cu roşul care eram eu
moby
moby
trebuie să dispară
îi auzeam şi înghiţeam şi mai repede, şi mai repede
valurile, peştii, oceanul
i-am înghiţit cu totul
iar din mine răsunau clopote:
moby
moby
trebuie să moară.

2 comments:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare