17 August 2009

amigdale



s-au inflamat azi în timp ce mă plimbam pe bulevardul elisabeta. mi-au trecut cât am stat la coadă pentru o ştampilă. dacă vă plimbaţi până aproape de facultatea de drept, o să zăriţi nişte blocuri minunate, de o culoare închisă, cu balcoane micuţe şi uşi mari de sticlă. pe ion brezoianu cade tencuiala. biserica de lângă sala palatului era azi mai înaltă ca niciodată, dar la fel de liniştită. uneori am impresia că acolo nu e o biserică. azi m-a salutat o persoană pe care doar am impresia că o cunosc. habar nu am de unde. i-am zâmbit înapoi. am căutat cărţi şi m-am răsfăţat cu arome de ceai printre rafturi pline de ceşti care de care mai colorate şi cu multe poveşti de spus. dimineţile au miros de aventură în bucureşti. nu ştii niciodată cum va fi ziua, dar cu siguranţă nu va fi ca cea de ieri. a fost o zi în care m-am bucurat de fiecare pas.
Tot un fel de plimbare:
photo source: daydreamlily

7 comments:

  1. nu am timp sa te citesc. da-mi timp:)!

    ReplyDelete
  2. oh, zilele acestea încă mai am nişte rezerve de timp pe care le pot da pe datorie. :)

    ReplyDelete
  3. s-a facut, domnisoara. accept orice!

    ReplyDelete
  4. nu, chiar nu functioneaza. saptamana viitoare incerc sa citesc tot. mi-e dor. bafta!

    ReplyDelete
  5. zilele acestea nu o să mai scriu aşa că o să ai timp. :)

    ReplyDelete
  6. frumos oraşul dimineţilor tale pline de descoperiri.

    ReplyDelete
  7. mulţumesc. :) este, este un oraş foarte frumos.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare