08 August 2009

nonsense.

zilele acestea ma inspira oamenii frumosi, posetele plic, tsumori chisato, rochiile vintage, bicicletele, cestile si diminetile ploioase fiindca imi doresc sa vina toamna cat mai repede cu schimbari si umbrele colorate si o pelerina de ploaie care va fi fericita chiar daca se va plimba singura pe calea victoriei pentru ca nu a intalnit pana acum o alta pelerina la fel de curajoasa care sa fie de acord sa traverseze strada prin locuri nepermise si in acelasi timp sa astepte ca semaforul sa se faca verde pe o straduta de doar un metru latime pe care nu ar trece nicio masina, dar sa astepte acolo, cu ea, in ploaie, pentru ca uneori e pur si simplu bine sa respecti anumite reguli. zilele acestea sau poate doar azi simt ca as putea face orice. zilele acestea mi-am reamintit ca viata e intr-adevar plina de neprevazut, dar ca unele lucruri se aseaza poate intr-un mod prea ciudat pentru a fi doar intamplari. mi-e dor de conversatiile pe care le aveam cu S. si D. in timp ce chiuleam de la cursuri pentru o cafea destul de buna care ne ispitea sa mai ramanem acolo si sa nu ne mai intoarcem in cladirea aceea atat de friguroasa chiar si pe timp de vara. mi-e dor sa ne mai povestim de ce credem ca ne-au fost zgariate inimile asa cum iti gasesti dimineata masina zgariata in parcare si te intrebi ce s-a putut intampla. zilele acestea am impresia ca as putea zambi la nesfarsit. zilele acestea am inima cat un purice, dar mi-e bine.

5 comments:

  1. Si mie mi-e dor de conversatiile noastre si abia astept sa vina toamna. Mi-e dor de ploi, de un alt inceput, de orasul ala in care te pierzi, de metrou, de noi, de tot...

    ReplyDelete
  2. >:D< Acum mi s-a facut si mai dor. Ai spus bine, un alt inceput. De data aceasta totul va fi diferit. Nous sommes des survivants! ;)

    ReplyDelete
  3. vaaai, ce dor imi e si mie de toamna :(
    am in suflet stari de toamna...

    ReplyDelete
  4. Da, eu am descoperit postul ceva mai tarziu si nu mai pot spune nimic original :( :p Eh, dar o sa repet ce a spus ma cherie HorizonsBleus si iti voi zice ca si mie mi-e teribil de dor de acele zile... si ca mi se face inima mica-mica atunci cand ma gandesc ca la toamna as putea fi altundeva si nu in Bucuresti :(... Sa speram ca nu va fi cazul, though!

    P.S. Cafeaua bauta cu voi a ramas si va ramane singurul sortiment de cafea care imi place ;)

    ReplyDelete
  5. @5zambete: eu numar zilele pana cand va fi in sfarsit octombrie.

    @LoveJoy: Eu sper din tot sufletul ca nu va fi cazul pentru ca si mie mi se face inima la fel cand ma gandesc ca de la toamna tu nu ai fi in bucuresti.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare