31 August 2009

role model

am descoperit acum câteva zile un cuplu de care m-am îndrăgostit în mod iremediabil. privindu-i, mi-am dat seama că exact acelaşi tip de relaţie îmi doresc şi eu. şi nu am văzut lucrurile din afară. i-am văzut certându-se, împăcându-se şi plângând împreună, am văzut cum atunci când se certau, iubirea nu înceta să existe, am văzut cum nu exista acea tensiune dăunătoare care apare atunci când lucrurile se clatină de mult timp şi focul arde mocnit. cum a zis şi D., e nevoie de o doză sănătoasă de maturitate emoţională pentru a trăi aşa ceva. cu modelul în buzunar, îmi schimb sistemul solar şi merg mai departe.

3 comments:

  1. exista modele demne de urmat in iubire si in multi oameni pe care ii cunoastem.
    frumoasa povestea ta.

    ReplyDelete
  2. si eu am niste prieteni care au devenit un astfel de cuplu si ma bucur foarte mult pentru ei8->

    ReplyDelete
  3. :) exista intr-adevar modele, e insa important sa reusim sa le urmam.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare