18 September 2009

Another kind of peace

And yet I find myself in an untroubled state of mind and I can only ask myself how come.

Toată numai linişte. Din nou. De data aceasta însă, e ceva ce vine din interior. E ca şi cum un sâmbure de fericire a încolţit din nimic şi în fiecare dimineaţă creşte câte un pic. Deşi în jur uneori apele sunt tulburi, acum nu mi se mai par deloc aşa. Mai mult, mi se pare că totul e mai calm ca niciodată. Dimineţile sunt adevărate băi de soare. Până şi muzica se simte altfel. E cu adevărat muzică. Mă bucur parcă de fiecare acord. Fiecare pas ar putea fi un pas de dans. Fiecare dimineaţă pare un nou început.


Fiind vineri, am promis că scriu de joi, joi, joi. După traume din facultate, azi am intrat la un master mult dorit cu 9,50. I am my own hero. A lucky one, at least today.

4 comments:

  1. felicitari pentru intrarea la master dar mai ales pentru starea asta de bine:) sper ca e transmisibila:D

    ReplyDelete
  2. Mulţumesc frumos. Da, e transmisibilă şi avem din plin. ;)

    ReplyDelete
  3. felicitări şi tot mai multe stări din astea, verde crud! :)

    ReplyDelete
  4. Mulţumesc! Aşa sper, oricum totul ţine de cum privim lucrurile, mai ales pe cele mai puţin plăcute.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare