03 October 2009

Zilele şi nopţile îmi par la fel

...de la o vreme.

Am scris aproape în fiecare noapte, am tradus şi-am tradus şi-am tradus. Azi munca mi-a fost răsplătită prin bani, printr-un e-mail cu veşti bune şi prin începerea unei perioade care se va dovedi cel puţin interesantă. Concertul Those Dancing Days a fost anulat, dar noaptea a fost oricum minunată. Nici ploaia de la 4 dimineaţa nu m-a supărat. Acum e 4.13 şi sunt prima care vă spune "Bună dimineaţa!".
Mâine seară (adică în seara asta) ne vedem la filmul lui Mungiu la Studio. Merită văzut. :)

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare