22 December 2009

christmas is all about candies nowadays

sunt acasă şi mănânc toate bomboanele din cutia cu bomboane de Crăciun. tough luck, bad luck. I did exactly the same thing last year. sunt înconjurată de tone de zapadă, mă bucur că nu l-am votat pe primar şi am intrat cu totul într-o vacanţă în care nu fac absolut nimic. din ianuarie, mă întorc la BCU (cu spor, sper). şi vreau un loc nou pentru ceai, inspiraţie şi scris. un loc întunecat, cu fereastră spre trecători, clădiri înalte şi copaci bătrâni. cunoaşteţi?

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare