14 January 2010

adevărul e

că mi-ar plăcea să mă trezesc dimineaţa devreme după o noapte cu un somn bun şi liniştit. să îmi beau ceaiul şi să încep să scriu zâmbind, aşa cum fac şi acum, chiar dacă ziua de azi o să fie plină şi ştiu că n-ar fi fost rău să aibă 34 de ore. şi chiar şi aşa, seara va veni din nou cu un ceai în acelaşi loc drag împreună cu o prietenă mai dragă totuşi decât ceainăria. :)
şi le iau pe rând, convinsă că toate se rezolvă. că nu-i voie să-mi mai fac griji şi gânduri negre. "că o să fie aşa şi n-o să fie bine". nu. totul e frumos şi miroase a primăvară şi a voie bună. şi-aşa se face că-s plină din nou de gânduri frumoase şi nu vreau să le mai dau drumul.

sunt toată numai linişte.

6 comments:

  1. :) imprumut si eu din linistea aceasta!:)

    ReplyDelete
  2. Suntem toti numai liniste cand citim blogul tau! ;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous13:26

    Nu, nu suntem toti numai liniste cand citim blogul tau. Si e bine asa. Ca si cu o muzica buna. Nu este buna neaparat pentru ca te linisteste. Este buna pentru ca te rascoleste.:D

    ReplyDelete
  4. mă bucur să aud că blogul acesta oferă linişte (sau nelinişte) aşa cum şi pentru mine unele bloguri înlocuiesc uneori ceaiul de dimineaţă. :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous23:45

    O zi de 34 de ore mi-ar placea si mieeee! Desi probabil ca as ajunge doar sa dorm cu 10 ore in plus, la cat de somn imi e. :D:D:D

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare