20 January 2010

I'm not here

it only takes a song to make you ask yourself whether you're right or wrong.

s-ar putea să mă înşel în toate privinţele, s-ar putea să mă mint singură şi să cred că totul e adevărat, s-ar putea să vreau să trăiesc într-o lume care nu există cu adevărat şi să încerc să o construiesc. s-ar putea ca într-o zi să se prăbuşească acest castel de cărţi, s-ar putea să îmi dau seama că lucrurile sunt aşa şi că nu pot fi schimbate. dar chiar dacă e aşa, chiar dacă nimeni nu mai iubeşte pe nimeni cu adevărat, chiar dacă ne-am obişnuit să ţesem drame şi să ne hrănim cu propriile nefericiri, atunci prefer să mă mint şi să îmi spun că fericirea există cu adevărat. mi-e teamă să mă uit în jur, îi judec pe ceilalţi pentru nefericirile lor. eu nu am găsit-o în întregime, dar cel puţin o caut.

şi totuşi, uneori, simt că sunt fericită cu adevărat. că până şi o dimineaţă perfectă mă face fericită, că uneori până şi lacrimile se nasc din fericire.

nefericirea vine însă de la alţi oameni. oameni care adesea ne rănesc. şi-atunci încep să şterg şi să dau uitării, dar mai târziu ierţi şi parcă ai vrea să îi iei din nou în braţe. dar chiar dacă tu te-ai schimbat, ei nu au învăţat cum să nu mai rănească.
şi-atunci te superi, atunci te întristezi cu adevărat şi-ti promiţi că e ultima dată când mai ierţi, că e ultima dată când mai uiţi. şi-atunci vrei oameni noi şi buni şi sinceri. şi cauţi neîncetat făcând schimb de personaje. cauţi în speranţa că mai există oameni.

şi nu mai ştiu.

astăzi nici nu ar fi trebuit să scriu.

Radiohead-How to disappear completely
Asculta mai multe audio Blog
With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare