09 May 2010

să vedem, ai un pix şi-o foaie?

bun, vedem cum facem cu motanul, mai aşteptăm, zic, să fac, totuşi, o listă, mi-am zis şi-aşa că am tăiat de pe lista pe care nu o scrisesem încă 1001 de cărţi de citit într-o viaţă, nu pentru că le-am citit deja, ci pentru că pe mine nu m-a întrebat nimeni ce părere am, dar dacă totuşi mă întreabă cineva, ei bine, aş spune că poate doar 300 dintre cărţile de acolo merită citite, dar mai vorbim oricum peste câţiva ani, să mă mai dezmeticesc, buuun, şi până la urmă rămâne prăjitura cu ciocolată.


later edit: şi-un caiet cu 400 de file.

2 comments:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare