03 June 2010

ca tot e joi



azi-dimineata nu am avut timp sa imi iau micul dejun.

mi s-a ascuns din nou tristetea in inima si nu stiu cum s-o scot de acolo. si-a facut culcus dezamagirea si ma tem ca a fost acolo tot timpul. doar eu ma ascundeam de mine si-mi spuneam ca o sa fie bine. o fi de la muzica, mai stii. o fi de la nopti nedormite, cine stie. o fi din cauza ca asa s-a obisnuit inima asta sa bata: mereu in contratimp.

niciodata nu mi-a fost atat de dor de vineri.

sursa foto: weheartit.com

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ce fel de cereale sunt acelea?!?
    i'm meeeelting... @)

    ReplyDelete
  3. uite-l ca vine!:p

    ReplyDelete
  4. asa-i ca am uitat sa pun sursa? modific imediat, e de pe weheartit.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare