14 June 2010

Max Blecher - Vizuina luminata


multe postari il vor mai avea poate ca personaj principal pe scriitorul Max Blecher care a murit inainte de vreme. l-as fi vrut insanatosit, l-as fi vrut scriitor schimbat, l-as fi vrut in stilul celei de-a doua jumatati din Vizuina luminata. Blecher, asa cum il stim, se termina brusc dupa aproape doua treimi din carte si apare un ins pe care nu l-am mai cunoscut pana acum, un fel de scriitor cu imaginatia celui care a regizat filmul Delicatessen. ce imagini mi-au trecut prin fata ochilor citindu-i fiecare pasaj din care durerea si boala disparusera ca prin farmec. un alt blecher, dar acelasi max. de la bookfest m-am intors cu Intamplari din irealitatea imediata, cea de-a treia carte pe care urma sa o cumpar in mod inevitabil.
am terminat de citit si Frumoasele straine ale lui Mircea Cartarescu. Sa mai spun ca mi-au placut povestirile atat de drag adunate? nu mai spun. dar adaug ca o sa va placa.

2 comments:

  1. mai mi-a recomandat cineva Mircea Cartarescu dar tot am amanat. Cred ca maine dau o fuga la Biblioteca :D ;))

    ReplyDelete
  2. incepe mai bine cu Rem sau cu Gemenii, tot de Cartarescu. :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare