14 July 2010

pretty much clueless

omul inteligent din mine ma trage de maneca si imi arata tot felul de lucruri. ma uit in directia opusa. ba ii mai si dau cate un bobarnac din cand in cand, poate-poate se potoleste si ma lasa in voia omului nepasator si nebun.

omul inteligent din mine face analize si scheme si vine cu bratele pline de foi si mi le arata. i le iau repede fara sa ma uit peste ele si le arunc pe fereastra. privesc apoi in jur, poate-poate o sa apara din vreun colt omul nepasator si nebun.



omul inteligent din mine ma tine treaza pana la 2 si imi tine prelegeri alternate cu dureri de cap. imi afund capul in perna si incep sa repet tabla inmultirii cu 7 de mai multe ori pana adorm. omul nebun si nepasator din mine se trezeste trei ore mai tarziu, la 5 dimineata si incepe sa faca fotografii.

stie ca peste cateva ore o sa fie la munca si o sa caste si o sa scrie pe blog despre cum nu a dormit, dar nu-i pasa. omul nebun si nepasator il invinge rar pe omul inteligent din mine. omul inteligent din mine tinde sa fie adesea plictisitor si enervant din cauza ca imi impune reguli si-mi interzice multe idei traznite. omul inteligent il sufoca adesea pe omul nebun si nepasator.



omul inteligent din mine imi spune ca cel mai bine ar fi sa existe un echilibru, doar ca omul nebun nu pare sa fie suficient de puternic. oftez si ma intreb daca ar trebui sa-l cred pe cuvant.

photos: here.

1 comment:

  1. ador citatul din prima fotografie. cred ca o sa-l fur :D

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare