28 July 2010

încerc să înţeleg, vă jur

aş prefera să mi se spună că n-am avut dreptate, că lucrurile stau exact pe dos atunci când eu le văd mai clar ca lumina zilei. dar nu-i aşa, iar când situaţia este exact cum ţi-ai imaginat-o, nu poţi decât să mergi mai departe. a mai trecut o zi.
frumos ar fi să fie măcar o dată invers, să-mi fie înşelate aşteptările, iar eu să răsuflu uşurată: nu sunt mama omida. cel puţin, de data asta n-am fost. aşa să-mi zic şi să mă bucur că n-am mai ghicit viitorul.
şi tot nu mi-aţi răspuns la o întrebare: cât ţine de noi să facem lucrurile să se întâmple şi cât ţine de hazard sau destin? de fapt, ţine vreun pic de noi? când lucrurile stagnează deşi tu te mişti, mai are vreun rost să mergi drept înainte sau e mai bine să mergi la întâmplare, ştiind că s-ar putea oricând să te împiedici?

8 comments:

  1. totul tine de destin sau hazard, depinde cum vrei sa il numesti... doar trebuie sa ne mintim frumos ca mergem pe drumul deschis si ales de noi.alegerile sunt facute numai ca s a nu te simti ca un robotel...
    am ajuns la inceputul lui august 2008,uneori timpul trece atat de repede:)

    ReplyDelete
  2. then we're doomed. poate tine totusi un pic si de noi, mai ales ca ne putem schimba, de asta sunt convinsa, practic schimbarea chiar acum. :) deci poate ca ne putem influenta destinul cumva.
    si spor la citit in continuare! :)

    ReplyDelete
  3. nu exista destin; e doar haos. fiecare particula oscileaza aiurea si determina infinite actiuni.

    si nu tine "totusi un pic de noi", TINE DOAR DE NOI

    ReplyDelete
  4. Dragă Verde Ursuzo, tu ştii cel mai bine cum e. aşa e. asta e. care e rolul nostru în toată chestia asta? păi cred că tre' să facem tot ce ţine de noi şi să sperăm că Cineva va aranja totul aşa cum trebuie. Şi nu mă refer la aşteptarea aia pasivo-stupidă. But you know what i mean :).
    Şi daaa, ce ne mai împiedicăm uneori.. Dar măcar mergem înainte, on the road to nowhere :)) (sorry, exagerez).
    Până una-alta, this is all we've got. And we gotta make the best of it. N-am idee cum, dar asta simt că ar trebui.

    Şi ca să fiu clişeistică până la capăt (mai suporţi?:P), în momente de genul, îmi răsună în minte o prostioară de la Rolling Stones:

    You can't always get what you want, but if you wait some time, you get what you neeeeed, la la la :))

    Dar eu mă întreb 'What if I never got what i wanted?'. Maybe i'll (we'll) get it one way or another.

    Şi ca să vezi cine mă mai motivează pe mine. Vei râde:D - tot Rolling Stones.

    Mai exact Keith Richards, care spune la un moment dat într-un concert (Shine a Light, regizat de Scorsese) 'It's good to be here, it's good to be anywhere!!!'.

    So let's have a ball! :)
    Hugs

    PS: Dacă am interpretat aiurea postul asta, my bad, sper că nu te-am plictisit inutil :D

    ReplyDelete
  5. Intr-o oarecare masura sunt convins ca tine si de noi

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:01

    "nimic nu e scris dinainte, noi suntem cei care ne facem viitorul" Nina Berberova asa zicea si daca pentru ea miracolul a functionat si a inceput sa scrie la 85 de ani, eu o cred, partial. Cred si in destin, dar cred ca si noi putem oricand influenta destinul. Iar Dalai Lama zicea ca:"“Remember that not getting what you want is sometimes a wonderful stroke of luck." Si pe el il cred si mai mult si il iubesc! :)

    ReplyDelete
  7. @mircea: haos-haos nu cred ca e, ceva tot are o anumita logica, de asta sunt convinsa. doar ca logica asta nu se reflecta in vietile noastre sau poate nu stim noi sa o atragem.
    @ MariD: I love the quotes and I couldn't agree more, de multe ori cred ca ceea ce vrem nu este si lucrul de care avem nevoie cu adevarat. Si the best of it cred ca putem sa facem prin hard-working si perseverenta. Eu nu sunt genul, dar va trebui sa try my best.
    @suflet naiv: hopefully.
    @madstormgirl: inca nu am citit nimic de Nina Berberova, dar e in plan. Cat despre Dalai Lama, cred ca are legatura cu ce a spus Mari mai devreme, adesea nu stim ce e bine pentru noi.

    ReplyDelete
  8. întrebările astea mi le pun şi eu.. şi tind să cred că suntem şi noi şi destinul.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare