20 July 2010

o fi bine, o fi rau?

nu stiu nici eu pe ce lume sunt. uneori am impresia ca stiu exact ce vreau, alteori simt ca habar nu am. in ceea ce priveste viata profesionala, imi doresc sa invat si mai mult. manager de produs? sunt la inceput, ma descurc. copywriter? am vazut ca pot si ca e o munca placuta. vreau mai mult, vreau sa invat si sa descopar ceva care sa se imbine perfect cu dorinta de a scrie. pana acum, copywritingul pare sa fie unica optiune. iar de traducerile de carte nu pot sa uit pentru ca ma pasioneaza. cum imi dau seama ca imi plac la nebunie daca inca nu am tradus nicio carte? first off, ar fi minunata limba engleza si multitudinea de traduceri facute in facultate. si apoi, pentru ca ma bantuie. pentru ca visez la asa ceva. lucrurile care nu-ti ies din cap sunt cele pentru care ai fost facut. asa cred, altfel nu-mi explic de ce am renuntat la atat de multe lucruri in cautarea unuia care se pare ca m-a insotit in permanent. am obosit, dupa ce imi scriu editorialul merg sa ma intalnesc cu un blogger.

3 comments:

  1. Dragute intalnirile intre bloggeri...
    Fa ce iti place... nimic nu se compara cu asta! Chiar daca nu esti renumerata pe masura...
    Succes!

    ReplyDelete
  2. o fi fost 20 iulie;)) ai sa traduci, ai sa vezi:p

    ReplyDelete
  3. mpăi.. baftă în ce-ţi propui să faci.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare