18 July 2010

ochelari de soare

 mi-am tuns ieri bretonul cât să îmi intre în ochi. fix cât să văd clar, dar puţin în ceaţă. să mă uit la oameni şi să-i văd pe toţi la fel, din când în când întrerupţi de linii verticale. oameni în pijamale albe cu dungi roşiatice. oameni cu cearcăne ca nişte dungi lungi, ca nişte fire din bretonul cuiva. şi oamenii aceştia în pijamale ale căror dungi se mişcă odată cu tine sunt nişte oameni care nu se supără niciodată şi nu merg niciodată prea repede ca să nu îşi piardă dungile. ori de câte ori iau un pahar în mână, dungile se prelungesc şi pe el şi atunci ei beau încet de tot ca să nu sperie dungile.
uneori însă dungile decid să plece singure şi să brăzdeze cerul cu linii roşiatice, fără să se mai uite la oameni.

2 comments:

  1. te admir pentru curaj!
    acum 3 ani am avut si eu breton in ochi, toata lumea de pe planeta ma critica ca o sa-mi stric vederea, ca... ce-i asta?! si de atunci n-am mai avut curajul efectiv, teoretic abia asteptam :p.
    vara asta am zis ca nu are rost, si-asa sunt so so weak in fata caldurii.
    but in autumn I may do the big step!
    stiu, am vorbit despre mine pana acum si who care's?

    may you take a little time to make a pic at least of your bangs?

    ReplyDelete
  2. n-am poze, but no special bangs oricum. :) as for the people care îţi spuneau că o să îţi strici vederea, habar n-am dacă aşa e, but if you like it and it makes you feel ok, do it and enjoy it. :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare