13 September 2010

azi nu raspund la e-mail-uri

si-mi imaginez ca sunt intr-un studio, ca tai materiale, imaginez modele, sunt fericita si fac ce-mi place.
azi nu raspund la mail-uri, plutesc pe nori de ceata. si-mi propun pentru a mia oara, sa fac si asta, si asta, si asta. sa nu mai fiu eu, sa fiu cu totul altcineva. aproape ca reusisem, dar mi-a luat doar o saptamana ca sa redevin un "eu" mai vechi. schimbarea va trebui acum sa fie drastica. sa fie o pedeapsa pentru mine, pentru ca nu ma invat niciodata minte si doar din afara pare ca am vointa. in realitate, n-am. sunt tot eu, iar fix eu nu vreau sa mai fiu.

azi nu raspund la mail-uri, mai ca m-as ascunde sub birou, dar asta nu e un comportament de adult. ma-ntreb totusi unde e adultul. eu sunt un prea-adult.

azi nu raspund la mail-uri, ci verific toate biografiile pictorilor de pe wikipedia. azi nu raspund la mail-uri, ci beau un ceai verde in loc de mancare.

azi nu raspund la mail-uri, dar nici nu ma intristez. macar atat.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare