11 September 2010

pururi tânără, înfăşurată-n pătură

cu o pătură pe mine şi cu laptopul în braţe, cu picioarele goale pe parchetul rece, m-am gândit la tine. unde eşti, dacă dormi, dacă nu dormi, în patul cui, dacă eşti şi tu înfăşurat în pături. nu m-am gândit mult la tine, îmi era somn. şi pe lângă asta, ştiam că-n realitate nu-mi păsa în patul cui eşti, mai ales că eu n-aş face niciodată asta cu tine. să te las să mă-nfăşori în pături.
e frig aici, poate de data asta chiar am să răcesc. am să răcesc. să răcesc. răcesc. am răcit. vezi? ne-am dus acolo, am dansat, am băut două beri şi-o vodcă, pe-a doua bere a terminat-o o tipă crezând că e berea ei. şi i-am mai zis unui blond că dacă vrea foc, trebuie să plătească 5 lei şi-o pungă de pufuleţi. tinerii din ziua de azi. mereu tineri. şi blonzi.
în caz că mioana marc citeşte, să ştie că mă bucur că mi-a zis din nou că ziua ei e în curând, că promit să nu uit şi că mi-a plăcut că ne-am întâlnit din nou în seara asta. şi că uite, i-am înviat ursuzonimul.
îmi place mult de mioana marc.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare