14 October 2010

aveam nevoie sa


Aveam nevoie sa mi se spuna, sa aud sau sa citesc ca trebuie sa fiu ca ploaia si sa iubesc neconditionat.
Aveam nevoie sa mi se reaminteasca prin vorbe sau prin scris ca trebuie sa fiu ca soarele si sa iubesc neconditionat.

„Să purtăm grija seminţelor pe care le aşezăm în interiorul nostru, căci din ignoranţă, din neştiinţă, din lene sau din rea-credinţă putem planta acolo seminţe otrăvitoare. Şi, când vor creşte din ele sentimente şi gânduri toxice, vom fi obligaţi prin legea di­vi­nă să ne intoxicăm noi înşine mai în­tâi cu ele. Să ne confruntăm cu emi­si­ile lor şi, în acelaşi timp, să uităm că le-am creat singuri.”


Sa nu fiu lasata sa uit ca nimic nu e mai important decat iubirea, ca nu trebuie sa am indoieli asupra acestui sentiment care defineste pana la urma tot ceea ce exista si chiar daca nu vrem sa recunoastem uneori, reprezinta cel mai simplu raspuns la absolut tot ceea ce exista.

Aveam nevoie sa citesc ca: „N-ai să vezi o pisică enervată dacă o mângâi, dar ai să vezi prin toate cotloanele lumii oameni care resping mângâierea. Nu pentru că n-ar avea nevoie de ea, ci pentru că o aşteaptă de la cineva care nu i-o oferă.”

Si stiu ca uneori, atunci cand caut apropierea cuiva, o fac fara sa astept nimic in schimb, doar pentru ca unii oameni imi sunt prea dragi ca sa pot renunta la ei. Si mai stiu ca abia atunci cand nu ti-i mai doresti doar pentru tine, incep sa faca parte cu adevarat din viata ta.

Nu am descoperit că suntem o conştiinţă aflată într-un corp fizic. Şi, pentru că suntem conştiinţă, tot ce acceptăm ca fiind real în conştiinţă devine visul şi apoi realitatea noastră.”

Ca mintea noastra este precum marea care este mereu limpede, chiar daca atunci cand oglindeste norii, ni se pare tulbure. 


Aveam nevoie sa aud, pur si simplu, despre iubire.


Citatele apartin Mariei Timuc, editorialist pentru Jurnalul National.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare