01 October 2010

azi, mi s-a oprit inima

am zis, pentru o clipa, sa uit. sa ma ingrop un pic in carti, sa uit. sa ma inec band ceai, sa uit. sa las ploaia sa ma ude pana la piele, sa uit. sa ma afund in pamant, ca in mlastinile prin care s-au ascuns talharii lui Dickens. sa citesc si eu, ca sa imi cos la loc o bucatica din mine, mecanica inimii. sa bandajez rana cumva, cu frunze uscate, cu crengute, sa indes in inima hartii, ambalaje, cioburi de sticla, sa uit. o, o, o, dar e greu, e greu. e greu pentru ca la un moment dat ti se opreste inima. si n-ai sa mai poti scoate nimic din ea, iar inima ta o sa arate ca o groapa de gunoi.

mie nici soare nu-mi trebuie. mie sa-mi dai o bucatica din tine, ca in taxidermia la care nici acum nu m-am uitat. si ma tem ca nu o sa ma mai uit niciodata. dar sa fie din inima, auzi? sa fie din inima.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare