28 October 2010

but you could and you should so why don't you?

iti ia doar cateva zile ca sa te simti singur din nou. prezenta oamenilor te oboseste, dar iti dai seama uneori ca esti singur cu adevarat. atunci cand pui mana pe telefon si iti dai seama ca nu mai ai pe cine sa suni.

e cald in calorifere si n-as mai pleca niciunde. as vrea sa incetineasca ritmul acesta care nu mai lasa noptile sa fie nopti. nu m-am obisnuit nici acum cu prezenta ta continua. sau nu, lasa, m-am obisnuit deja cu prezenta ta continua. doar in unele dimineti uit si ma intreb cine e omul acela care ia micul dejun cu mine si toarna ceai in cesti tot de el cumparate. m-am obisnuit deja cu tine si cu gandul ca si in dimineata aceasta nu am unde sa ma grabesc: e totul ok, doar intarziem impreuna.

daca te opresti putin sa te gandesti, dai peste niste intrebari ascutite, cu colturi, ace, unghiuri care te pot zgaria in orice clipa. asa ca nu ma gandesc si nici nu ma opresc. pielea ta nu zgarie, iar asta e tot ce conteaza.

teancuri de carti si lampa urcata pe ele in chip de stapana si paznic. cum sa nu aluneci in existenta celuilalt atunci cand iti devine suficienta? e cald in calorifere si n-as mai pleca niciunde.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare