19 October 2010

cum nimeni, niciodata

aproape ca as vrea sa spun acasa. vreau acasa. dar nu mai spun asta, acasa e aici. m-am lipit de tine precum o ventuza de plastic cu carlig pe care o cumperi de la un magazin ieftin de cartier ca sa iti agati prosoapele in baie. nu ma descalt. ma opresc in fata oglinzii si-mi netezesc rochia neagra. imi admir cateva secunde sacoul si ma bucur de alegerea facuta. bun, astazi am nimerit-o, m-am imbracat toata in negru. intru in bucatarie dupa ce verific din nou daca am inchis usa. imi pregatesc imediat niste scrambled eggs. nu stiu nici acum echivalentul in romana si nici nu-mi pasa. scrambled eggs si le mananc la repezeala cu o jumatate de avocado taiat cubulete. iau farfuria inca fierbinte in dormitor si ma asez pe marginea patului. mananc repede, fara sa constientizez macar. sunt atenta doar atunci cand gatesc. mancatul in sine nu mai are pe urma nicio importanta. duc farfuria in chiuveta si imi promit sa o spal la intoarcere. te trezesti si vii langa mine.
mergem?
mergem.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare