28 October 2010

matematemmatemmatemcazilelebune

nu vor continua la nesfarsit. sa le tin minte acum, pe cele rele, ca sa uit ca numaivreaunumaivreaunumaivreau.

uite cum iti planifici weekendul cu oameni pe care abia ii cunosti, cu oameni pe care nu i-ai cunoscut inca, si te intrebi unde iti sunt prietenii, oamenii pe care i-ai cunoscut cu mult timp in urma.

e octombrie aproape noiembrie si o sa vina decembrie in sfarsit nu vrei sa plecam la intamplare oriunde? mi-as impacheta chiar acum totul, dar ma tem ca daca as pleca singura as ramane pentru totdeauna in prima cafenea-ceainarie in care as nimeri.

si acum e frig acum e cald maine parca vezi ca e din nou primavara doar ca sa fie toamna din nou. ia si tu jumatate din durerile mele de spate, din durerile mele de cap, ia jumatate din ceata care era azi-dimineata cand ne-am trezit amandoi la 6.00 in loc sa ne trezim la 7.00 ca niste oameni care pot intarzia impreuna.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare